استقلال شفر: 135 دقیقه یک گل

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجمان استقلال در فصل هجدهم سخت گل می زنند. آن ها استقلال را به روزی انداخته اند که در هر 135 دقیقه یک گل می زند. آماری که انتقاد ها را متوجه شفر نموده است.

استقلال شفر: 135 دقیقه یک گل

به گزارش خبرنگاران ، وینفرد شفر و شاگردانش در فصل هجدهم لیگ برتر تا توانسته اند فرصت سوزانده اند. آماری که از سرمربی آلمانی استقلال و سربازانش در لیگ هجدهم باقی مانده بسیار تامل برانگیز است. به خصوص در بخش هجومی. جایی که نیم فصل دوم لیگ هفدهم نقطه قوت این تیم محسوب می شد و استقلال خط آتشی رعب آور و بسیار فعالی داشت و حالا در لیگ هجدهم به یکی از ضعف های بزرگ این تیم بدل گردیده است. استقلال تا کنون 6 بازی در لیگ هجدهم را پشت سرگذاشته که فقط 5 گل به ثمر رسانده است. 5 گلی که یکی از آن ها را عبدالله زاده مدافع تیم تراکتورسازی به اشتباه وارد دروازه خودی نموده است.

درواقع منصفانه است که تعداد گل های زده استقلال در لیگ هجدهم را 4 گل اعلام کنیم. گل هایی که دربازی با تراکتورسازی و ذوب آهن به ثمر رسیده و در باقی بازی ها، استقلال گلی به ثمر نرسانده است. به تعبیر دیگر استقلال 540 دقیقه از لیگ هجدهم را پشت سر گذاشته که میانگین گل های زده اش هر 135دقیقه یک گل است. این عدد معنای دیگر هم دارد؛ اینکه استقلال به طور قطع نتوانسته روند گلزنی اش در هر بازی را حفظ کند و به شکل منقطع در لیگ گل می زند. استقلال در نیم فصل دوم لیگ هجدهم میانگین گلزنی اش به پایین تراز 45 دقیقه رسیده بود و آن قدردر فاز هجومی هماهنگ بود که درهمه بازی ها گل می زد.

آنچه شرایط امروز استقلال را وخیم تر جلوه می دهد این است که تیم شفر با گذشت 6 بازی از لیگ تنها به یک پیروزی دست یافته و درباقی بازی ها یا مساوی گرفته و یا باخته است. این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا هم حاکم بوده و استقلال با یک باخت و یک مساوی صحنه این رقابت ها را ترک نموده است.

شاید جدایی تیام، جبارف، ابراهیمی، مجید حسینی و امید نورافکن در شکل گیری وضعیت امروز استقلال موثر باشد اما استقلال زمان کافی برای جذب بازیکن و انجام تمرینات را در اختیار داشت و بهانه جدایی برخی بازیکنان نمی تواند برای استقلال دلیل موجهی باشد.

استقلال در هفته های آتی بازی های آسانی هم پیش رو ندارد. آبی ها هفته آینده مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، بعد بازی با سایپا را در پیش دارد و بعد از آن دیدار با سپاهان. تقابل با تیم هایی که در لیگ هجدهم نتایج مطلوبی به دست آورده اند از سویی برای شفر و شاگردانش یک فرصت ایده ال است تا قدری آمارهای ضعیف برجا گذاشته از خود را تعدیل نمایند و به وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر سر و سامان دهند و از طرفی هم تهدید که ممکن است وضعیت این تیم را وخیم تر کند.

البته اگر آمار استقلال را با 6 بازی فصل پیش قیاس کنیم به این نتیجه می رسیم که تیم شفر نتایج بدی هم به دست نیاورده اما اگر ملاک نتایجی باشد که منصوریان با استقلال به دست آورده. سرمربی فصل پیش در 6 بازی که راهنمایی استقلال را بر عهده داشت تنها به یک پیروزی رسید و شگفت انگیز که تیم فصل پقبل با راهنمایی منصوریان بعد از 6 بازی فقط یک گل به ثمر رسانده بود. اگر ملاک منصوریان باشد به این نتیجه می رسیم که شفر با استقلال نتایج خوبی هم گرفته است!

10-270

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3675

به "استقلال شفر: 135 دقیقه یک گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شفر: 135 دقیقه یک گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید