جزئیات کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین درباره برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها همزمان با برپایی یازدهین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین گفت: برای نخستین بار این نمایشگاه در تاریخ 26 الی 28 دی ماه در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.

جزئیات کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

دکتر مهدی نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه این نمایشگاه توسط شرکت طرف قرارداد ما و با ابتکارات و ویژگی های خاص برگزار می گردد، اظهار کرد: یکی از این ویژگی های خاص حضور استارتاپ ها و شتاب دهنده های مختلف کشور است که این شرکت ها و شتاب دهنده ها بنیه علمی اصلی کشور هستند. امیدوارم که به جز شرکت های فراورینماینده مواد و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، استارتاپ ها که از بازوهای مهم علمی کشور هستند، بتوانند در این نمایشگاه با یکدیگر تبادل اطلاعات نمایند و بدرخشند؛ البته بخش های انتشارات و بخش های مختلف در حوزه علمی هم در نمایشگاه شرکت می نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره هدف برگزاری این کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره ایجاد یک پیوند ناگسستنی و قوی بین بالین و آزمایشگاه یعنی گروه پزشکی و گروه آزمایشگاهی در راستای ارتقای سلامت بیماران است تا به متخصصان یاری کند که بتوانند بیماری ها را دقیق تر و با آخرین متدها تشخیص دهند و سپس درمان نمایند.

وی با بیان این که در این کنگره آخرین دستاوردهای حوزه آزمایشگاه و بالین مطرح می گردد، اضافه کرد: 10 کنگره گذشته با استقبال زیادی روبه رو بوده، به طوری که هر سال حدود 3000 نفر در این کنگره شرکت می کردند. برگزارنماینده این کنگره جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران است. این جامعه خود شامل 15 جامعه علمی در حوزه آزمایشگاه و علوم پایه است که سال جاری همه برای برگزاری این کنگره دست به دست هم داده اند. هم چنین هر سال کنگره بر اساس یک موضوع تعیین برگزار می شد، اما سال جاری قرار است تمام موضوعات مهم میان آزمایشگاه و بالین مطرح گردد.

نوروزی با بیان این که مهمانان خارجی و داخلی در این کنگره آخرین دستاوردها و اطلاعات علمی خود را تبادل می نمایند، ادامه داد: در این کنگره پنل های مختلفی اجرا می گردد، مثلا پنل های علمی به طور مستقل اجرا می گردد که در آن پرسش و پاسخ هایی در موضوعات مختلف مطرح می گردد؛ هم چنین به صورت جداگانه سخنرانی های بلند و سخنرانی های سه دقیقه ای هم در برنامه وجود دارد که در سخنرانی های سه دقیقه ای افرادی که پوستر دارند، پوسترهای خود را ارائه می دهند. مخاطبان این کنگره هم از گروه پزشکی و هم از بخش های آزمایشگاهی و تحقیقاتی کشور هستند تا اطلاعات علمی خود را هم در حاشیه کنگره و هم در برنامه های کنگره تبادل نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره حضور مهمانان خارجی در این کنگره اعلام کرد: از آن جایی که ممکن است در شرایط فعلی تردد تعدادی از مهمانان خارجی با مشکل روبرو گردد، برخی مهمانان خارجی به صورت حضوری و برخی دیگر به صورت تله کنفرانس در برنامه شرکت می نمایند.

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین در انتها به برگزاری کارگاه هایی همزمان با کنگره اشاره نمود و اضافه کرد: اقدام خوب دیگری که انجام می گردد، برگزاری کارگاه های مختلف در این کنگره است، از جمله کارگاه هایی با موضوع از ایده تا فراوری و صادرات؛ در این کارگاه ها قرار است متخصصان تجربیات خود را در اختیار شرکت نمایندگان بگذارند. در حوزه بازاریابی و تجاری سازی هم در حال طراحی کارگاه های خوبی هستیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6882

به "جزئیات کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و نمایشگاه شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و نمایشگاه شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید