جمع آوری رایانه های عمومی در انگلیس با هدف ریاضت مالی

به گزارش مجله سرگرمی، دولت انگلیس با هدف پیشبرد سیاست های ریاضت مالی بیش از 4000 رایانه را از کتابخانه های عمومی و مراکز کاریابی جمع آوری نموده است.

جمع آوری رایانه های عمومی در انگلیس با هدف ریاضت مالی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، دولت انگلیس با هدف پیشبرد سیاست های ریاضت مالی بیش از 4000 رایانه را از کتابخانه های عمومی و مراکز کاریابی جمع آوری نموده است.

این اقدام در شرایطی صورت می گیرد که دولت انگلیس بخش عمده خدمات خود را به وسیله اینترنت و به صورت دیجیتال ارائه می دهد و معین نیست با جمع آوری رایانه های عمومی اقشار فقیر و کم درآمد چگونه باید از این خدمات استفاده نمایند.

آنالیز هایی که مجلس عوام انگلیس در این زمینه به عمل اورده نشان می دهد از سال 2010 بدین سو 3761 رایانه از کتابخانه های عمومی و 352 رایانه از مراکز کاریابی جمع اوری شده اند و دولت به جای آنکه بر تعداد رایانه های قابل دسترس برای عموم مردم بیفزاید، از میزان آنها کاسته است.

تنها در سال 2018 میلادی 680 رایانه قابل اتصال به اینترنت از کل کتابخانه های انگلیس جمع آوری شده اند. پیش بینی می گردد این روند به علت اعتراض های گسترده در امسال میلادی اندکی کندتر گردد.

در عین حال کارشناسان هشدار می دهند که تداوم این روند باعث افزایش شکاف دیجیتال در کشور انگلیس خواهد شد. زیرا 20 درصد از انگلیسی ها در خارج از محل کار به هیچ نوع رایانه ای دسترسی ندارند. در مجموع تعداد رایانه های عمومی در انگلیس در سال 2018 نسبت به سال 2010 حدود 11 درصد کاهش نشان می دهد.

انتهای پیغام/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16310

به "جمع آوری رایانه های عمومی در انگلیس با هدف ریاضت مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری رایانه های عمومی در انگلیس با هدف ریاضت مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید