دروازه بان پرسپولیس، بازیکنی که باید بازی اش را دید

به گزارش مجله سرگرمی، دروازه بان پرسپولیس، بازیکنی که باید بازی اش را دید

دروازه بان پرسپولیس، بازیکنی که باید بازی اش را دید

سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به قلم گابریل تان به معرفی پنج دروازه بان برتری پرداخت که باید بازی های آنها در جام ملت های آسیا 2019 را دید. یکی از این دروازه بان ها، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی فوتبال کشورمان است. در این گزارش آمده است: علیرضا بیرانوند که تنها چند سالی است که صندلی خود در تیم ملی را ثبیت نموده است، با یک سلسله عملکرد درخشان در جام جهانی 2018 که تیم ملی ایران تا آستانه شکست اسپانیا و پرتغال و صعود به مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت، خود را به سطح برجسته ای رساند. برجسته ترین قسمت عملکرد بیرانوند در جام جهانی در بازی مقابل پرتغال بود، دیداری که او پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد و با وجود اینکه از باشگاه های خارجی کم پیشنهاد نداشت، این دروازه بان 26 ساله تصمیم گرفت تا در پرسپولیس بماند.

ماندن بیرانوند در پرسپولیس ثابت کرد که او تصمیم هوشمندانه ای گرفته است، چرا که غول های ایرانی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند، اگرچه بیرانوند نتوانست مانع شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در مجموع دو بازی رفت و برگشت دیدار فینال این رقابت ها گردد. دیگر دروازه بانان مدنظر این گزارش عبارتند از: مایکل فالکسگارد از فیلیپین، هیون وو جو از کره جنوبی، متئو رایان از استرالیا و دانگ ون لام از ویتنام.

عدم حضور نیل ادریج دروازه بان فیلیپینی تیم کاردیف از لیگ انگلستان در جام ملت ها، شاید برای فیلیپین یک پوئن منفی باشد اما این تیم دروازه بان 27 ساله را در اختیار دارد که با انگیزه به فکر اولین نمایشش در جام ملت ها است. او متولد دانمارک است و در تیم بانکوک در لیگ تایلند توپ می زند.

جو هیون وو دروازه بان تیم ملی کره جنوبی هم مثل علیرضا بیرانوند نمایش خوبی در جام جهانی 2018 داشت. با وجود برخی چهره های سرشناس مثل کیم سئونگ جیو و کیم جین هیون اما او دروازه بان اول تیمش در جام جهانی بود و توانست در بازی با آلمان یکی از بهترین مهره های تیمش در آن موفقیت بزرگ باشد.

همبازی علیرضا جهانبخش در برایتون یکی از سرشناس ترین لژیونرهای حاضر در جام ملت ها است و البته یکی از 5 دروازه بان جذابی که می توانیم در مسابقات شاهد نمایش او درون دروازه استرالیا باشیم. متیو رایان با وجود حضور در لیگ برتر انگلستان و سابقه بازی در والنسیا تنها 26 سال سن دارد و می تواند استرالیا را هم قهرمان کند.

دروازه بان ویتنامی-روسی تیم ملی ویتنام نیز براساس گزارش فاکس اسپورت می تواند یکی از دروازه بان های جذاب این تورنمنت باشد. دانگ وام لام با ویتنام در رقابت های سوزوکی کاپ 2017 به موفقیت رسید و حالا در 25 سالگی اولین جام ملت هایش را تجربه می نماید.

11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9425

به "دروازه بان پرسپولیس، بازیکنی که باید بازی اش را دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پرسپولیس، بازیکنی که باید بازی اش را دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید