ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت همه نهادهاست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین اشرفی روز شنبه در جلسه گروه بهبود کیفیت سواد آموزی دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه میانگین جذب سوادآموز در آذربایجانشرقی بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: مراکز یادگیری محلی یک تجربه موفق در سواد آموزی بوده و به توسعه مهارت ارتباط اجتماعی و بهبود معیشت خانواده ها از طریق یادگیری مهارت منجر می گردد.

ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت همه نهادهاست

وی با تاکید بر اینکه جلسات ستاد پشتیبانی سواد آموزی باید در شهرستان ها به موقع و مستمر تشکیل گردد، گفت: سال جاری پرونده های امتحانات با رویکرد جدید به شکل غیرحضوری در استان آنالیز می شوند و اگر قبولین هرچه زودتر در سامانه ثبت شوند، پرداخت حق الزحمه آموزش دهندگان تسریع خواهد شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: طرح توسعه یادگیری محلی بعنوان طرح تلفیق سواد با مهارت محسوب می گردد و یکی از رویکردهای اساسی معاونت سواد آموزی است.

اشرفی اظهارداشت: مراکز یادگیری محلی یک تجربه موفق در سواد آموزی بوده و به توسعه مهارت ارتباط اجتماعی و بهبود معیشت خانواده ها از طریق یادگیری مهارت منجر می گردد.

اصغری اردلان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم گفت: معاونت پشتیبانی همچون گذشته از برنامه ها و اقدامات مجموعه معاونت سواد آموزی در ریشه کنی بیسوادی حمایت خواهد نمود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3309

به "ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت همه نهادهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت همه نهادهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید