زانتی: اینتر شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است

به گزارش مجله سرگرمی، خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر می گوید نراتزوری سزاوار صعود به جمع 16 تیم برتر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

زانتی: اینتر شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال اینتر در حالی امشب در دیداری خانگی از هفته خاتمهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پی اس وی آیندهوون است که برای صعود از گروه B احتیاج به شکست نخوردن در این دیدار و البته شکست خوردن تاتنهام در خانه بارسلونا در بازی همزمان دارد.

خاویر زانتی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه اینتر گفت: پیش از اینکه به نتیجه بازی بارسلونا و تاتنهام فکر کنیم، ابتدا باید به فکر انجام کار خودمان باشد. ما باید مقابل پی اس وی به پیروزی برسیم، هرچند کار ساده ای در پیش نداریم. برای شکست حریف مان هم باید بهترین عملکرمان را به نمایش بگذاریم و سپس می توانیم به نتیجه مثبتی در نوکمپ امیدوار باشیم.

نایب رئیس باشگاه اینتر توضیح داد: با توجه به عملکردی که ما در بازی های مرحله گروهی داشتیم، به نظرم ما شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی هستیم. بیایید امیدوار به راهیابی به دور بعد لیگ قهرمانان باشیم. همان موقع که قرعه کشی مرحله گروهی انجام شد، متوجه شدیم که در چه گروه سختی قرار گرفته ایم، اما این را هم می دانستیم که احتمال ارائه بازی های خوب از جانب ما هم وجود دارد.

اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر در خاتمه گفت: ما می خواهیم تا آخرین لحظه بازی کنیم و باید با اعتماد به نفس بالا پا به این بازی بگذاریم.

تیم های اینتر و پی اس وی آیندهوون از ساعت 23:30 امشب در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم می روند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8046

به "زانتی: اینتر شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زانتی: اینتر شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید