فان خال، ابتدا در تبریز، سپس روی نیمکت ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، خبر حضور احتمالی لویی فان خال در رده ملی یا باشگاهی فوتبال ایران در رسانه های اروپایی بازتاب داشت. در اواخر هفته گذشته بحث حضور سرمربی اسبق بایرن مونیخ، منچستریونایتد و بارسلونا در رسانه های کشورمان مطرح شد. در پی شنیده شدن این شایعات، خبر حضور مربی صاحب نام سابق تیم ملی هلند در رسانه های اروپایی هم درج شد.

فان خال، ابتدا در تبریز، سپس روی نیمکت ایران

اسپورت نیوز هلند: سفری ویژه برای فان خال به ایران

سایت اسپورت نیوز هلند از جمله رسانه های خارجی بود که این موضوع را به عموم مخاطبین خود خبر داد. این رسانه در گزارشی بیان کرد: لویی فان خال در رقابت های اروپایی درجه یک زیادی کار نموده اما آنگونه که رسانه های ایران می گویند سفری ویژه به ایران انجام خواهد داد تا گفت وگوهای با فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی انجام دهد. فان خال 67 ساله نامزد مربیگری برای جانشینی کارلوس کی روش در تیم ملی و یا تراکتورسازی مطرح است. این سایت هلندی همچنین بیان کرد راهنمایی تیم ملی ایران هم اکنون برعهده کارلوس کی روش پرتغالی است و اگر به تیمی دیگر برود، پستش خالی خواهد ماند و آنگاه فان خال می تواند برای جانشینی مطرح گردد.

ت آنلاین:2 فرصت شغلی در ایران برای مربی سابق بایرن

سایت ت آنلاین هلند هم به همین موضوع پرداخت و نوشت: واقعیت امر این است که او می خواست به مربیگری سرانجام دهد اما اکنون مسئولیت های جدید در انتظارش هستند. در ایران سرمربی اسبق بایرن مونیخ 2 موقعیت شغلی جدید پیش رو دارد. سرمربی سابق بایرن مونیخ طبق گزارش اکثر رسانه های ایران برای پست مربیگری در ایران مورد نظر است. انتظار می رود مربی 67 ساله برای گفت وگوهای در ایران حضور یابد. گفته می گردد یک موقعیت احتمالی کاری در تیم تراکتورسازی تبریز برای او خواهد بود. همان تیمی که هم اکنون ثروتمند ترین تیم در لیگ فوتبال ایران است. یکسری دیگر از گزارشات می گویند فان خال امکان دارد جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گردد. چراکه قرارداد سرمربی پرتغالی در فوریه آینده سرانجام می یابد. این رسانه همچنین بیان کرد گفته می گردد تراکتورسازی از نظر اقتصادی در شرایطی است که مربی مثل فان خال را استخدام کند. برای فصل جاری این باشگاه جان توشاک ولزی را به عنوان سرمربی به همراه ملی پوشانی مثل اشکان دژاگه (بازیکن سابق هرتابرلین و ولفسبورگ)، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی را به خدمت گرفت اما در نهایت تیم با 10 امتیاز از 7 مسابقه در رده مایوس کننده ششم جدول است.

تاگس سایتونگ: آیا مربی بایرن مونیخ یک بار دیگر کنار خط طولی خواهد ایستاد؟

روزنامه تاگس سایتونگ در گزارشی به همین موضوع پرداخته و برای مطلب خود از عنوان آیا مربی بایرن مونیخ یکبار دیگر کنار خط طولی خواهد ایستاد؟ را انتخاب کرد و نوشت: سرمربی سابق بایرن ممکن است بعد از 2 سال استراحت یکبار دیگر به عنوان مربی کارکند. چراکه روز جمعه رسانه های ایران گزارش کردند فوتبال ایران انتظار او را می کشد. این رسانه که مقاله خود را بر مبنای گزارش خبرگزاری آلمان (DPA) منتشر نموده در ادامه به 2 فرصت احتمالی شغلی در ایران برای حضور در تیم تراکتورسازی یا تیم ملی ایران اشاره نمود.

390-11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4131

به "فان خال، ابتدا در تبریز، سپس روی نیمکت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فان خال، ابتدا در تبریز، سپس روی نیمکت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید