فوتبال دنیا، حمایت تیته از نیمار

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از ستاره تیمش برابر نقدها حمایت کرد.

فوتبال دنیا، حمایت تیته از نیمار

به گزارش خبرنگاران، تیته که شاگردانش بامداد امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به لطف گلزنی نیمار و فیرمینو در استادیوم مت لایف واقع در نیوجرسی، میزبان خود آمریکا را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشتند، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما در حال ریکاوری از درد و ناامیدی حذف از مسابقات جام جهانی هستیم. ما باید به فیرمینو، داگلاس کاستا، فِرِد و بازیکنان تازه وارد بیشتر فرصت بازی بدهیم و در این بازی همین کار را کردیم و فرصت بررسی هم خواهیم داشت.

وی در ادامه صحبت هایش در مورد انتقاداتی که به کاپیتان جدید تیمش بابت رفتارهای اغراق آمیز در جام جهانی گردیده، گفت: شما از این به بعد چشم از نیمار بر نخواهید داشت. نمی خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم، اما او می تواند به لحاظ رفتاری رشد و پیشرفت کند. دریبل زنی در یک سوم زمین حریف و از دست ندادن جسارت، نه تنها ویژگی نیمار، بلکه ویژگی فوتبالیست های برزیلی است.

سرمربی سلسائو ادامه داد: اگر شما بازی فیلیپه کوتینیو را نگاه نموده باشید، می بینید که او هم وقتی صاحب توپ می گردد به عمق دفاع حریف می زند. ویلیان هم همین کار را می نماید و داگلاس کاستا و اورتون ریبیرو نیز به همین منوال عمل می نمایند. قرار نیست این ویژگی را از آنها بگیرم و تنها باید کاری کن که با هم وفق پیدا نمایند. رفتار و حرکات نیمار هم خود گویای همه چیز است و می توانید آنها را دنبال کنید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2690

به "فوتبال دنیا، حمایت تیته از نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حمایت تیته از نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید