مجیدی وارث نیمکتی که به حجازی، قلعه نویی و منصوریان وفا نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی ستاره سالهای نه چندان دور استقلال و مردی که در صف اول محبوبیت در این باشگاه واقع شده است، به عنوان سرمربی موقت راهنمایی تیم استقلال را تا سرانجام فصل بر عهده گرفت تا این مربی جوان به جای یک مربی کهنه کار روی نیمکت تیمی پر افتخار و پر طرفدار را بگیرد. به این ترتیب فرضیه ای که از بدو حضور مجیدی روی نیمکت استقلال طرح شده بود، یعنی نشستن به جای وینفرد شفر روی نیمکت جنبه واقعیت به خود بگیرد.

مجیدی وارث نیمکتی که به حجازی، قلعه نویی و منصوریان وفا نکرد

مجیدی در سن 42 سالگی و با تجربه چند ماه دستیاری در همین تیم وارث نیمکتی شد که پیش از این به بزرگان تاریخ این باشگاه از جمله حجازی، قلعه نویی، مظلومی و منصوریان وفا نکرد و همه آنها با دلخوری از این نیمکت جدا شدند.

مجیدی با پسوند موقت روی نیمکت آبی می نشیند و در پنج بازی باقی مانده در لیگ برتر و آسیا مسئولیت نتایج این تیم را بر عهده بگیرد. شاید مقابل صنعت نفت، استقلال خوزستان و سپیدرود در لیگ برتر کار مسئله ای نداشته باشد، اما قرار دریافت مقابل الدحیل قطر و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا می تواند یک آزمون جدی برای او باشد.

آنچه در فوتبال ما پیش از این نیز نمونه هایی از آن دیده شده استفاده از چهره های محبوب روی نیمکت تیم های پر طرفدار است که این چهره ها بعد از مدت نه چندان زیادی تبدیل به مهره سوخته شده و بعضاً دیگر نتوانستند به چرخه مربیگری بازگردند. به این مورد می توان تجربه علی دایی در تیم ملی را هم افزود که در ابتدای کار سرمربیگری اش راهنمایی تیم ایران را پذیرفت و تجربیات تلخی برایش رقم خورد.

از جمله نگرانی هایی که پیشکسوتان و طرفداران استقلال این است که مجیدی هم در مدت کوتاهی تبدیل به یک مهره سوخته برای مربیگری استقلال گردد.

فرهاد مجیدی از سرمایه های باشگاه استقلال است و استقلالی ها دوست ندارند اتفاقی که در گذشته ای نه چندان دور برای علیرضا منصوریان افتاد، برای مجیدی تکرار گردد.

شاید چند ماه حضور روی نیمکت استقلال مجیدی را دارای آن تجربه لازم نموده باشد که راه را از چاه و دوست را از دشمن در مجموعه این باشگاه تشخیص داده و با دیدی باز تر پذیرای این مسئولیت باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21418

به "مجیدی وارث نیمکتی که به حجازی، قلعه نویی و منصوریان وفا نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی وارث نیمکتی که به حجازی، قلعه نویی و منصوریان وفا نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید