محمد آبشک: مسائل خانوادگی تمرکزم را به هم ریخته است، نساجی عشق طرفداران است و نباید آسیب ببیند

به گزارش مجله سرگرمی، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: طرفداران نساجی عاشق تیم شان هستند و نباید اتفاقاتی رخ دهد که این تیم آسیب ببیند.

محمد آبشک: مسائل خانوادگی تمرکزم را به هم ریخته است، نساجی عشق طرفداران است و نباید آسیب ببیند

محمد آبشک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط ناتعیین نساجی و اینکه چند بازیکن به دلیل تعیین نبودن وضعیت کادر فنی قصد جدایی از این تیم را دارند، گفت: من که در این مدت درگیر مسائل خانوادگی بودم و از خیلی چیزها خبر ندارم، اما باید بگویم نساجی عشق مردم قائمشهر است و نباید تیمی که عشق هوادارانش است، آسیب ببیند. هر تیمی ممکن است با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم کند، ولی امیدوارم در نیم فصل دوم اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.

وی در مورد اینکه آیا خودش هم قصد جدایی از نساجی را دارد، تأکید کرد: من تا حالا حرفی از جدایی نزدم. متأسفانه مدتی است که درگیر مسائل خانوادگی هستم و بیماری پدرم تمرکزم را به هم ریخته است. من به خاطر بازی در نساجی معمولاً دور از خانواده هستم و این در حالی است که بیماری پدرم، شرایط مان را سخت نموده است. فعلاً که اتفاقی رخ نداده است و حالا باید ببینم در روزهای آینده چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران همچنین در واکنش به جدایی جواد نکونام از این تیم گفت: باور کنید از اتفاقات چند روز اخیر بی خبر هستم و حتی با اجازه کادر فنی در تمرینات شرکت نکردم. من یک بازیکن هستم و نمی توانم در مورد تصمیم آقا جواد با مسئولان باشگاه صحبت کنم. فقط امیدوارم نساجی که بعد از 20 سال توانست به لیگ برتر بیاید، در نیم فصل دوم با آرامش خاصی بازی ها را ادامه دهد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9116

به "محمد آبشک: مسائل خانوادگی تمرکزم را به هم ریخته است، نساجی عشق طرفداران است و نباید آسیب ببیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد آبشک: مسائل خانوادگی تمرکزم را به هم ریخته است، نساجی عشق طرفداران است و نباید آسیب ببیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید