هشدار هافبک پرسپولیس درباره دو بازیکن خطرناک تیم کاشیما

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 9:30 فردا شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما آنتلرز می رود.

هشدار هافبک پرسپولیس درباره دو بازیکن خطرناک تیم کاشیما

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در این خصوص گفت: ما هر دو بازی کاشیما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تماشا و سبک بازی آنها را آنالیز کردیم. می دانیم که دو بازیکن خطرناک کاشیما بازیکن شماره 9 و 18 (به ترتیب یوما سوزوکی و سرجینینو) هستند. این دو نفر بازیکنان بسیار خوبی هستندو باید توجه ویژه ای در جریان مسابقه به آنها داشته باشیم. باید بهترین نمایش را داشته باشم و مانع رسیدن توپ به آنها شوم.

هافبک پرسپولیس توضیح داد: می دانم که پست بازی من خیلی مهم است ولی سرمربی همیشه به من می گوید علاوه بر کار دفاعی، باید روی کارهای هجومی هم تمرکز کنم چرا که من هم باید با رساندن توپ به مهاجمان شروع نماینده حملات باشم.

کامیابی نیا در ادامه صحبت هایش با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مقایسه تیم های شرق و غرب آسیا پرداخت و گفت: در غرب آسیا، تیم ها در خانه خودشان بسیار قدرتمندتر از بازی های خارج از خانه هستند. بنابراین بازی خارج از خانه در غرب آسیا خیلی سخت است.

وی اضافه کرد: اما در شرق آسیا تیم هایی مثل کاشیما در خانه و خارج از خانه یکسان بازی می نمایند. برنامه بازی آنها (در بازی خانگی و غیر خانگی) تفاوت زیادی ندارد و همیشه برای پیروزی می جنگند.

هافبک پرسپولیس در ادامه به لیگ برتر ایران هم اشاره نمود و گفت: قهرمانی در لیگ ایران کار سختی است ولی ما این کار را بارها انجام داده ایم. با این حال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خاص و ویژه است زیرا برای اولین بار است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم. بنابراین هرکاری لازم باشد انجام می دهیم تا به جام قهرمانی برسیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5668

به "هشدار هافبک پرسپولیس درباره دو بازیکن خطرناک تیم کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هافبک پرسپولیس درباره دو بازیکن خطرناک تیم کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید