افزایش اعتبارات نوسازی مدارس خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار خوزستان گفت: اعتبارات نوسازی، ساخت و تجهیز مدارس استان در مدت 2 سال گذشته بیش از 2.5 برابر افزایش پیدا نموده است.

افزایش اعتبارات نوسازی مدارس خوزستان

به گزارش از غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: سطح اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در طول 2 سال گذشته بیش از 2.5 برابر افزایش پیدا نموده است.

وی اضافه نمود: در امسال بالغ بر 30 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس مناطق کم برخوردار و 200 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و هوشمند سازی این مدارس اختصاص پیدا نموده است.

شریعتی مطرح نمود: مهم ترین اولویت استانداری و مجموعه تعلیم و تربیت توجه ویژه به وضعیت آموزشی مناطق کم برخوردار استان است و تحقق عدالت آموزشی بین دانش آموزان خوزستانی به عنوان یک اصل کلی در برنامه های آموزش و پرورش دنبال می گردد و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت های موجود در استان استفاده خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: با آنالیز های به عمل آمده توسط نهاد های مرتبط امسال نسبت به سال گذشته شاخص هوای سالم وضعیت بهتری داشته است و امیدواریم نزولات آسمانی همچنان ادامه یابد تا شاهد ریشه کن شدن خشکسالی 15 ساله در استان خوزستان باشیم.

وی بیان داشت: هوای پاک و آب شیرین 2 مولفه مهم زندگی سالم هستند و مدیریت منابع آبی، ارتقای وضعیت محیط زیست به وسیله برنامه های مدون از مهمترین راه چاره های پیش روی مجموعه مدیریت استان خوزستان در امسال است.

شریعتی در خاتمه گفت: در برنامه ریزی های حوزه آب، صنعت و کشاورزی باید حق محیط زیست به صورت کامل ادا گردد و این مهم باید به وسیله تهیه پیوست زیست محیطی دنبال گردد چرا که مهمترین شاخصه توسعه پایدار در جامعه داشتن محیط زیستی سالم و هوایی پاک است.

م

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10752

به "افزایش اعتبارات نوسازی مدارس خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبارات نوسازی مدارس خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید