بند دیگری از قرارداد انتقال تیام ، همکاری مشترک استقلال و عجمان

به گزارش مجله سرگرمی، در جلسات امیرحسین فتحی با مسوولان باشگاه عجمان، علاوه بر مسائل مالی، توافق هایی درباره ادامه همکاری های مشترک بین دو باشگاه عجمان و استقلال هم حاصل گردیده است.

بند دیگری از قرارداد انتقال تیام ، همکاری مشترک استقلال و عجمان

به گزارش خبرنگاران ، پرداخت 350 هزار دلار بابت رضایتنامه تیام به استقلال و 25 درصد از حق ترانسفر این بازیکن، حاصل مذاکره ای بود که خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال از سفر به امارات و جلسه با مسوولان باشگاه عجمان به دست آورد. حالا امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال بار دیگر راهی امارات گردیده است. سفری که گویا برای برگزاری جلساتی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه عجمان انجام شد و هدف اصلی اش توافق بر سر امضای قرارداد انتقال نهایی مامه تیام به این باشگاه و مقدمات پرداخت مبلغ ترانسفر این بازیکن به باشگاه استقلال است.

فتحی که به دعوت باشگاه عجمان هم اکنون در امارات به سر می برد، در روزهای اخیر جلساتی با خلیفه جرمن مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه عجمان داشت و در نهایت در مورد کلیه مسائل مربوط به انتقال تیام، توافق نهایی حاصل شد.

تیام و مذاکره درباره مسائل مالی مربوط به انتقالش بهانه ای شد تا فتحی در مدت زمان حضورش در امارات، از امکانات و استادیوم اختصاصی باشگاه عجمان بازدید کند. ظاهراً توافق هایی درباره ادامه همکاری های مشترک بین دو باشگاه عجمان و استقلال هم حاصل گردیده است.

185 - 10

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2195

به "بند دیگری از قرارداد انتقال تیام ، همکاری مشترک استقلال و عجمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند دیگری از قرارداد انتقال تیام ، همکاری مشترک استقلال و عجمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید