حمله توییتری کاربران آمریکایی به پزشکان کشورشان

به گزارش مجله سرگرمی، چند روزی است که کاربران آمریکایی توییتر با هشتگ دکترها احمق هستند، تجربه های ناخوشایند خود را از پزشکان به اشتراک می گذارند.

حمله توییتری کاربران آمریکایی به پزشکان کشورشان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ در چند روز گذشته کاربران آمریکایی توییتر، خشم خود نسبت به پزشکان این کشور را ابراز نموده اند. این کاربران خشمگین با استفاده از هشتگ دکترها احمق هستند تجربیات تلخ خود از مراجعه به پزشکان را به اشتراک می گذارند.

در توییت های به اشتراک گذاشته شده، بسیاری از کاربران از این که دکترها بیمارشان را جدی نگرفته و دغدغه های آن ها را نادیده گرفته اند ابراز ناراحتی و خشم کردند. نکته ای که بعضی از آن ها ذکر نموده بودند بسیار وحشتناک تر از مسئله عدم توجه دکترها به دغدغه بیماران بود. آن ها گفته بودند بعضی از دکترها بیماری آن ها را اشتباه تشخیص داده اند و به همین دلیل مدت زمان زیادی از آن بیماری رنج برده اند.

یکی از توییت های به اشتراک گذاشته شده به توضیح زیر است: هنگامی که 14 سال داشتم به علت خستگی و درد مزمن به دکتر مراجعه کردم. او گفت محتمل است عاشق شده باشم. با اضطراب زیاد به اتاقم برگشتم و سعی در نادیده دریافت واقعیت کردم. پس از آن به بدنم آسیب زدم. 11 سال بعد از آن روز تعیین شدن من دچار نوعی اختلال خواب بوده ام.

البته افرادی هم هستند که نسبت به این طوفان توییتری واکنش بدی نشان داده اند. آن ها می گویند برای اعتراض نسبت به پزشکان نیازی به استفاده کردن از واژگان بد و بی ادبانه نیست. این افراد معتقدند باید به این نکته توجه کرد که پزشکان و کادر بیمارستان به علت فشار کاری زیاد و استرس فراوانی که هر روز با آن دست و پنجه نرم می نمایند ممکن است گاهی اشتباه نمایند و باید با آن ها همدردی کرد.

یکی از کسانی که از استفاده از این هشتگ ناراضی است می گوید: هشتگ دکترها احمق هستند بسیار بی ادبانه است. هر دکتر به طور متوسط هفته ای 255 بیمار را ویزیت می نماید. او باید سال ها تحت آموزش باشد و تخصص کسب کند تا توانایی سالم نگه داشتن افراد را داشته باشد. بگذارید شکرگزار خدمات عالی آنان با وجود فشار کاری که تحمل می نمایند باشیم.

بیشتر بخوانید: بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم

آمریکایی ها در توییتر به پزشکان حمله کردند

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5483

به "حمله توییتری کاربران آمریکایی به پزشکان کشورشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توییتری کاربران آمریکایی به پزشکان کشورشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید