شناسایی یک مظنون دیگر در پرونده سوءقصد به اسکریپال در انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، این منابع به رویترز گزارش یک وبسایت تحقیقی موسوم به بلینگچت را در این ارتباط تایید کردند، این وبسایت با انتشار مطلبی در روز پنجشنبه دنیس سرگی ئف، یک افسر عالیرتبه سرویس اطلاعاتی ارتش روسیه موسوم به جی آر یو و فارغ التحصیل آموزشگاه دیپلماتیک ارتش روسیه را به عنوان سومین مظنون سوءقصد به سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه سابق روسیه ای و دخترش در شهر سالیزبری معرفی نموده است.

شناسایی یک مظنون دیگر در پرونده سوءقصد به اسکریپال در انگلیس

اسکریپال و دخترش یولیا ماه مارس 2018 در حالی که روی نیمکتی در فضای عمومی در شهر سالیزبری از هوش رفته بودند پیدا شدند و مقامهای انگلیس گفتند که آنها هدف سوءقصد با ماده اعصاب نوویچاک قرار گرفته اند.

سپتامبر گذشته نیز مقامهای انگلیس دو روس را به عنوان مظنونهای انجام این سوءقصد با نامهای آلکساندر پتروف و روسلان بوشیروف معرفی کردند.

بلینگچت در گزارش خود نوشته بود که سرگی ئف از نام مستعار سرگئی فدوتوف برای انجام عملیاتهای بین المللی استفاده نموده است.

به نوشته این وبسایت سازمانی در مسکو که مسئول انتشار پاسپورتهای جعلی برای ماموران دیگر سرویس جی آر یو از جمله پتروف و بوشیروف بوده، برای وی نیز چنین پاسپورتی را تحت نام فدوتوف صادر نموده است.

بلینگچت می گوید که رد سفرهای گسترده سرگی ئف را در اطراف اروپا، آسیای مرکزی و خاورمیانه در سالهای قبل از حمله به اسکریپال گرفته است.

یک سخنگوی سفارت روسیه در انگلیس این گزارش را سر و صدای اضافی توصیف نموده و گفت: ما مطمئنیم هر چه به موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نزدیکتر می شویم انتشار چنین مطالب تحریک آمیز مملو از احساسات ضد روسی افزایش می یابد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12768

به "شناسایی یک مظنون دیگر در پرونده سوءقصد به اسکریپال در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی یک مظنون دیگر در پرونده سوءقصد به اسکریپال در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید