لیگ برتر فوتسال، جدال ستاره ها در نبرد گیتی پسند و مس سونگون، کوشش تیم های میانه جدولی برای حضور در نیمه بالایی جدول

به گزارش مجله سرگرمی، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (چهارشنبه) با انجام هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

لیگ برتر فوتسال، جدال ستاره ها در نبرد گیتی پسند و مس سونگون، کوشش تیم های میانه جدولی برای حضور در نیمه بالایی جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا (چهارشنبه) با انجام هفت دیدار هفته بیست و دوم خود را در حالی پشت سر خواهد گذاشت که یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر در این هفته بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون برگزار خواهد شد.

تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم حضور خود در مرحله پلی آف لیگ برتر را قطعی نموده اند و به نوعی این دیدار فقط برای شاگردان رضا لک و اسماعیل تقی پور از لحاظ حیثیتی و حضور در صدر جدول اهمیت دارد. قهرمان های دو دوره اخیر لیگ برتر که در هفته های اخیر روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارند، ستاره های ملی پوش زیادی را در ترکیب خود دارند که جدال این بازیکنان در زمین مسابقه بر حساسیت های این دیدار خواهد اضافه کرد.

در دیگر دیدار حساس این هفته نیز تیم های مقاومت قرچک و آذرخش بندرعباس که در رده های نهم و دهم جدول حضور دارند و برای رسیدن به جمع هشت تیم مرحله پلی آف لیگ برتر کوشش می نمایند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. علاوه بر این دیدار، تیم مقاومت البرز رده هشتمی نیز برای تثبیت صندلی خود و کم کردن اختلافش با تیم های بالانشین به مصاف اهورای انتهای جدولی خواهد رفت.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

چهارشنبه - 97، 10، 5، ساعت 16 گیتی پسند اصفهان - مس سونگون ورزقان سن ایچ ساوه - فرش آرای مشهد مقاومت البرز - اهورای بهبهان مقاومت قرچک - آذرخش بندرعباس سوهان محمد سیما قم - شهروند ساری حفاری اهواز - پارسیان شهر قدس شهرداری ساوه - ارژن شیراز

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9073

به "لیگ برتر فوتسال، جدال ستاره ها در نبرد گیتی پسند و مس سونگون، کوشش تیم های میانه جدولی برای حضور در نیمه بالایی جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، جدال ستاره ها در نبرد گیتی پسند و مس سونگون، کوشش تیم های میانه جدولی برای حضور در نیمه بالایی جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید