احتمال غیبت کروس در ال کلاسیکو پس از مصدومیت مقابل گرانادا

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است بازی حساس تیمش مقابل رقیب دیرینه را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

احتمال غیبت کروس در ال کلاسیکو پس از مصدومیت مقابل گرانادا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس اسپانیا، مصدومیتی که در جریان بازی روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل گرانادا گریبان تونی کروس را گرفت، ممکن است او را از حضور در اولین ال کلاسیکو فصل باز دارد.

طبق بیانیه ای که باشگاه رئال مادرید در سایت رسمی اش منتشر نموده است، کروس در دقیقه 26 دیداری که با پیروزی کهکشانی ها سرانجام یافت، از ناحیه ران پای چپ آسیب دیده است و او ریکاوری اش را زیر نظر پزشکان باشگاه شروع نموده است.

مصدومیتی که هافبک آلمانی رئال مادرید به آن دچار شده است، او را بین دو تا سه هفته خانه نشین خواهد نمود که بخشی از آن در روزهای فیفا سپری می گردد. با این حال ستاره سابق بایرن مونیخ قطعاً بازی هفته آینده تیمش مقابل مایورکا را از دست می دهد و در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم مقابل گالاتاسرای به میدان نمی رود. همچنیم این احتمال وجود دارد که کروس بازی رئال مادرید مقابل ال کلاسیکو که روز 26 اکتبر (4 آبان) در استادیوم نوکمپ برگزار می گردد را هم از دست بدهد.

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50339

به "احتمال غیبت کروس در ال کلاسیکو پس از مصدومیت مقابل گرانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت کروس در ال کلاسیکو پس از مصدومیت مقابل گرانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید