اعزام تیم بسکتبال مردان به جای بانوان به بازی های ساحلی دنیا!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بسکتبال سه نفره بانوان تنها رشته ای است که سهمیه لازم برای حضور در نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا را کسب نموده و برگزارکنندگان این بازی ها نیز آن را تایید نموده اند با این حال در آخرین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی که هفته گذشته برگزار گردید، اعزام این تیم به تصویب اعضا نرسید.

اعزام تیم بسکتبال مردان به جای بانوان به بازی های ساحلی دنیا!

در این نشست مصوب شد که از میان 16 رشته حاضر در بازی های ساحلی دنیا، ایران در پنج رشته فوتبال، بسکتبال، کشتی، والیبال و کاراته نماینده داشته باشد. در بخش بانوان هم تنها در صورت کسب سهمیه در کاراته، نماینده اعزامی در ترکیب کاروان ایران قرار بگیرد.

بر این اساس و با توجه به منتفی شدن اعزام تیم بسکتبال سه نفره بانوان به محل برگزاری بازی های ساحلی دنیا در آمریکا و با لحاظ کردن سهمیه کسب در این رشته، کمیته ملی المپیک خواهان جایگزین کردن تیم مردان به جای بانوان شده است. این درخواست به صورت مکتوب به برگزارکنندگان بازی های ساحلی دنیا اعلام شده تا در صورت موافقت، تیم بسکتبال سه نفره مردان راهی آمریکا گردد!

اصغر رحیمی مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید این مطلب گفت: کمیته ملی المپیک باید برای اعزام تیم بسکتبال سه نفره بانوان با توجه به سهمیه تایید شده آنها، اعلام آمادگی رسمی می کرد اما چنین درخواستی را مطرح نموده ایم اینکه با این درخواست هم موافقت گردد یا نه اصلا تعیین نیست.

رحیمی همچنین در رابطه با سهمیه کاراته در بخش کاتا انفرادی بانوان و مردان و اینکه سهمیه آنها تایید نشده، گفت: در این دو رشته سهمیه لازم کسب شده بود اما هنوز برگزارکنندگان بازی ها آن را تایید ننموده اند.

به گزارش خبرنگاران، اولین دوره بازی های ساحلی دنیا مهرماه سال آینده در سن دیگو آمریکا برگزار می گردد. 16 رشته ورزش های سه گانه، بسکتبال، کوهنوردی، هندبال، کاراته، بادبانی، والیبال ساحلی، کشتی، اسکی روی آب، اسکی روی آب با تخته همراه با فوتبال ساحلی، موج سواری، شنا، تنیس، دوچرخه سواری و اسکیت برد در این بازی ها نماینده خواهند داشت.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9673

به "اعزام تیم بسکتبال مردان به جای بانوان به بازی های ساحلی دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم بسکتبال مردان به جای بانوان به بازی های ساحلی دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید