اقتصاد مقاومتی با حضور سمن ها تسهیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در حوزه اقتصاد و اشتغال سمن های مردمی و جوانان می توانند پیروز عمل نموده و معتقدیم حضور آنها می تواند خط شکن باشد و روند اقتصاد مقاومتی را در کشور تسهیل خواهد نمود.

اقتصاد مقاومتی با حضور سمن ها تسهیل می گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین امیری عصر امروز دوم بهمن ماه در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رییس جمهور در کرمان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به توان جوانان اهمیت خاصی داده است و تاکید دولت بر ترمیم ساختار به سمت زنان و جوانان نشان دهنده این مسئله است.

وی با بیان اینکه سمن ها با فکر و اندیشه به خوبی می توانند در مسایل مختلف اجتماعی، مالی، فرهنگی و ... یاری یار دولت شده و از فشارهای روحی و روانی را از روی دولت کم کند اظهار کرد: احساس می کنیم اگر مجمع سمن های جوان به خوبی از سوی دولت حمایت شوند، یاری کار خود دولت خواهند بود و ما در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را داریم در صورت صلاحدید دولت، بودجه را برای منظور در لایحه بودجه سال 99 قرار دهیم.

امیری خامکانی با بیان اینکه معتقدیم جایی که دولت توان ورود به مسئله را ندارد، جوانان به خوبی می توانند ورود و کار نمایند اظهار کرد: باید از توان مردمی نهایت استفاده را کرد که این توان را سمن ها به ویژه سمن های جوانان به خوبی دارند و می توان بر روی این سمن ها در جاهایی که احتیاج به فرهنگسازی، کنترل و نظارت مردمی و ... است؛ حساب ویژه ای باز کنیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه اقتصاد و اشتغال سمن های مردمی و جوانان می توانند پیروز عمل نموده و معتقدیم حضور آنها می تواند خط شکن باشد و روند اقتصاد مقاومتی را در کشور تسهیل خواهد نمود.

وی در خاتمه به گوشه ای از حضور این جوانان و سمن ها در اقتصاد کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در راه اندازی بورس پسته، نخستین محموله ای که در این بورس ارائه شد، توسط جوان زرندی بود و راه را بر عرضه پسته استان کرمان در بورس پسته استان باز کرد که نشان می دهد می توان به این قشر پرانرژی و پرانگیزه حتی در حوزه اقتصاد هم اعتماد کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10929

به "اقتصاد مقاومتی با حضور سمن ها تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد مقاومتی با حضور سمن ها تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید