تصاویر رندر گوشی سونی اکسپریا L3 منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از معروف ترین افشاکنندگان حوزه گوشی های هوشمند، استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) است که در توییتر با نام کاربری OnLeaks جدیدترین تصاویر و خبرهای مربوط به گوشی های هوشمند را منتشر می نماید. در همین امسال، این فرد اطلاعات و تصاویر موثقی را در مورد گوشی هایی مانند هواوی P20 پرو، ال جی G7 ThinQ، وان پلاس 6T، پیکسل 3 و حتی آیفون های 2018 منتشر نموده است. و ساعاتی پیش هم شاهد انتشار تصاور رندر مربوط به گوشی پایین رده سونی تحت عنوان اکسپریا L3 بودیم.

تصاویر رندر گوشی سونی اکسپریا L3 منتشر شد

به نظر می رسد سونی قصد دارد برای گوشی های پایین رده خود از زبان طراحی جدیدی بهره ببرد. برخلاف گوشی اکسپریا L2 که مجهز به صفحه نمایشی با نسبت تصویر 16:9 بود، نمایشگر 5.7 اینچی این گوشی از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. علاوه بر این، حاشیه های سمت راست و چپ این نمایشگر هم بسیار کمتر گردیده ولی در بخش فوقانی و پایینی همچنان شاهد بهره گیری از حاشیه های نسبتا بزرگی هستیم.

در پنل پشتی، سونی تصمیم گرفته طراحی قدیمی را به طور کلی به دور بیندازد و برای این گوشی از جنس پلی کربنات برای ساخت پنل پشتی استفاده نموده که تا حدی هم براق است. در گوشه فوقانی این پنل، می توانیم چینش عمودی دوربین دوگانه این گوشی را ببینیم و در پایین آن هم یک فلش تعبیه گردیده است. در وسط این پنل، لوگوی سونی قرار گرفته است و در قسمت پایینی آن هم می توانیم لوگوی اکسپریا را مشاهده کنیم. در قسمت پایینی بدنه، اسپیکیر، میکروفون و پورت USB-C تعبیه گردیده و مانند مدل قبلی، در بالای این گوشی جک هدفون وجود دارد. در ضمن باید به حسگر اثر انگشت هم اشاره کنیم که در لبه راست بدنه جای گرفته است.

با توجه به اینکه اکسپریا L2 در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2018 معرفی گردید، احتمالا در مورد این گوشی هم شاهد چنین زمان بندی ای باشیم.

منبع: Phone Arena

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4323

به "تصاویر رندر گوشی سونی اکسپریا L3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر گوشی سونی اکسپریا L3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید