جام جهانی باشگاه ها 2018، کاشیما آنتلرز حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - قهرمان لیگ قهرمانان آسیا به مرحله نیمه نهایی جام دنیای باشگاه ها راه پیدا کرد.

جام جهانی باشگاه ها 2018، کاشیما آنتلرز حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرنگاران ، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باشگاه ها در امارات، امشب (شنبه) تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمان آسیا و گوادلاخارای مکزیک به عنوان قهرمان جام باشگاه های منطقه کونکاکاف به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم ژاپنی با نتیجه 3 بر 2 برد و راه مرحله نیمه نهایی شد، جایی که باید با رئال مادرید قهرمان اروپا روبه رو گردد.

کاشیما در حالی این بازی را برد که از دقیقه 3 تا 49 از حریف مکزیکی خود عقب بود. آنخل زالدیوار در دقیقه 3 گوادالاخارا را پیش انداخت و در ادامه ریوتا ناگاکی در دقیقه 49، سرژینیو در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی و هیروکی آبی در دقیقه 84 برای کاشیمایی که ماه گذشته پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست داد، گلزنی کردند. گوادالاخارا در دقیقه سوم وقت های تلف شده با گلی که پولیدو در ریباند ضربه مهار شده خود او از روی نقطه پنالتی به ثمررساند، اختلاف را به حداقل کاهش داد اما در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

کاشیما در تاریخ 19 دسامبر (28 آذر) به مصاف رئال مادرید می رود. گوادالاخارا هم در همان روز برای کسب رده پنجمی به مصاف بازنده دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی می رود.

بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باشگاه ها امشب از ساعت 20 به وقت تهران میان تیم های اسپرانسه تونس قهرمان باشگاه های آفریقا و العین امارات، نماینده کشور میزبان برگزار می گردد. برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی حریف ریورپلاته، قهرمان جام لیبرتادورس خواهد بود.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8362

به "جام جهانی باشگاه ها 2018، کاشیما آنتلرز حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی باشگاه ها 2018، کاشیما آنتلرز حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید