شکست یاران معروف در جدال ایرانی های سری A

به گزارش مجله سرگرمی، در آخرین دیدار هفته ششم لیگ والیبال سری A ایتالیا تیم سیه نا در حضور سعید معروف برابر میزبانش ورنا باخت.

شکست یاران معروف در جدال ایرانی های سری A

به گزارش خبرنگاران، در آخرین دیدار از هفته ششم لیگ والیبال ایتالیا، سری A تیم سیه نا که سعید معروف را در ترکیبش داشت در حالی میزبان ورونا بود که این تیم محمد جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی را در اختیار دارد که در سرانجام این بازی طولانی این شاگردان گربیچ بودند که توانستند با نتیجه سه بر دو برابر میزبان به پیروزی برسند تا روزهای سخت سیه نا با خوان سیچلو همچنان ادامه داشته باشد.

در این دیدار که یاران معروف برای خروج از بحران احتیاج مبرم به پیروزی داشتند تمام توانشان را به کار گرفتند تا در برابر ستاره های جوان ورونا بتوانند اولین بردشان را جشن بگیرند اما در نهایت ست های بازی را با امتیازهای 31-29، 15-25، 25-18، 18-25 و 16-18 به مهمانش باخت تا با شش شکست و سه امتیاز از جایگاهش در رده سوم تکان نخورد. در این بازی سعید معروف موفق شد دو امتیاز برای سیه نا کسب کند.

در سوی دیگر ورونا با کسب سومین بردش 8 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. همچنین محمد جواد معنوی نژاد شب درخشانی را سپری کرد و موفق شد 14 امتیاز برای تیمش کسب کند تا در کنار 5 امتیاز مرتضی شریفی از ستون های پیروزی ورونا در دیدار شب گذشته باشند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6063

به "شکست یاران معروف در جدال ایرانی های سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یاران معروف در جدال ایرانی های سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید