مددی: ثریا آقایی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: ثریا آقایی شرایط خوبی دارد و از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک 2020 برخوردار است.

مددی: ثریا آقایی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد

فریبا مددی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقات بین المللی هند اینترنشنال چلنج با حضور 198 ورزشکار زن و مرد از 13 کشور دنیا برگزار گردید. سطح این رقابت ها بالا بود و اکثر بازیکنانی که رنکینگ بالایی داشتند و سهمیه المپیک را کسب نموده بودند نیز حضور داشتند.

وی اضافه کرد: به عنوان سرداور مسابقات در این رویداد بین المللی حضور داشتم و نحوه برگزاری مسابقات به نظر ارزیاب بدمینتون آسیا خوب بود. ما مسابقات را به موقع و بدون هیچ اتفاقی برگزار کردیم. امید مقدس زاده از ایران، 5 داور از هند و 2 داور از بنگلادش و نپال نیز قضاوت کردند.

نایب رئیس بانوان فدارسیون بدمینتون با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: مسابقات اینترنشنال چلنج جایزه 25 هزار دلاری داشت و اکثر بازیکنان مطرح که برای کسب سهمیه المپیک کوشش می نمایند در این رقابت ها حضور داشتند. تایلند با چندین ورزشکار با رنکینگ های خوب شرکت نموده بود. مالزی، اندونزی و آمریکا نیز بازیکنان خوبی را به این مسابقات اعزام نموده بودند.

وی درخصوص عملکرد ثریا آقایی ملی پوش کشورمان گفت: آقایی در دو مسابقه اخیرش در پاکستان و کامرون عناوین دوم و اولی را کسب کرد، اما این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و حریفانش با تجربه تر بوده و سابقه حضور در مسابقات بیشتری داشتند. ثریا در مقایسه با آنها در مسابقات کمتری حاضر شده بود و برابر هند مغلوب شد. مربیانی هم که در این مسابقات حضور داشتند، باتجربه تر از مربیان ما بودند، اگرچه مربیان ایرانی اطلاعات روز بدمینتون را دارند.

مددی شانس ثریا آقایی را برای کسب سهمیه المپیک بالا دانست و ادامه داد: ثریا آقایی بعد از کسب عناوین دوم و اولی پاکستان و کامرون به رنکینگ دنیای 109 رسیده است و رقابت بسیار نزدیکی برای کسب سهمیه المپیک دارد. وی بعد از این مسابقات در کمپ آسیا حاضر می شود، سپس در مسابقات بین المللی بنگلادش و ترکیه حضور خواهد داشت و سپس در مسابقات بین المللی دهه فجر رقابت خواهد نمود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60821

به "مددی: ثریا آقایی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: ثریا آقایی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید