مشعل مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد

به گزارش مجله سرگرمی، شامگاه جمعه، مشعل چهل و پنجمین دوره از رقابت های مقدماتی فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد.

مشعل مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد

به گزارش خبرنگاران منطقه فارس، شامگاه جمعه هفدهم شهریورماه، مشعل چهل و پنجمین دوره از مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد و پس از رژه تیم های شرکت کننده، رسما مرحله مقدماتی این رقابت ها شروع شد.

در این دوره از رقابت ها که با حضور 9 تیم از 8 کشور آسیایی برگزار می شود، از ایران 2 تیم الف و ب (منتخب فارس) حضور دارند.

هندوستان، تایلند، اندونزی، کره جنوبی، مالزی، چین و سریلانکا، هفت تیم خارجی شرکت کننده در این دوره از رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا هستند.

در نخستین بازی مرحله مقدماتی که قبل از مراسم افتتاحیه و از ساعت 14 جمعه 17 شهریور در حافظیه برگزار شد، دو تیم هندوستان و تایلند به مصاف هم رفتند که در انتها این مسابقه تایلند با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست داد.

در دومین بازی نیز منتخب فارس(ایران ب) در مقابل اندونزی صف آرائی کرد که در انتها 90 دقیقه منتخب فارس با 2 گل بازی را به حریف واگذار کرد.

https://bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60115

به "مشعل مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشعل مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید