نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتسال بانوان معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فاصله ما با اروپایی ها بسیار زیاد است. بازی های سختی بود. تیم های اروپایی از لحاظ تکنیکی و جسمانی از ما بسیار قوی تر هستند. ما باید تمرینات خود را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.

نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتسال بانوان معین شد

وی در ادامه بیان نمود: با حضور در این تورنمنت متوجه شدیم که در چه سطحی از فوتسال بانوان در دنیا هستیم. اگر برنامه های خود را به خوبی اجرا کنیم.، اردوها و مسابقات آماده سازی داشته باشیم همانطور که قبلاً هم اعلام نموده بودم هم در آسیا می توانیم پیروز باشیم و هم اینکه در دنیا پله های ترقی را گام به گام طی کنیم.

وی در خاتمه درباره دیدار برابر اسپانیا گفت: مقابل اسپانیا خیلی خوب بودیم. این تیم در 18 دقیقه اول هیچ موقعیتی نداشت و دو موقعیت خوب را از دست دادیم. اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان، جهت بازی تغییر کرد. شرایط بازی پایاپای بود. اما اسپانیا از اشتباهات بازیکنان ما به بهترین نحو استفاده کرد و به گل رسیدند. بازدهی این مسابقات برای ما بسیار مفید بود. میدانیم روی چه مواردی باید کار کنیم تا به این تیم ها نزدیک تر شویم

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23137

به "نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتسال بانوان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتسال بانوان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید