هشدار برانکو به فوتبال ایران: دوباره آماتور می شوید

به گزارش مجله سرگرمی، پیش بینی من این است که با ادامه وضع فعلی، فوتبال ایران آماتور گردد چون بسیاری از باشگاه ها حتی دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال توان پرداخت ندارند.

هشدار برانکو به فوتبال ایران: دوباره آماتور می شوید

هشدار برانکو به فوتبال ایران

نه بدحسابی های باشگاه پرسپولیس، بلکه مسائل اقتصادی فوتبال ایران است که برانکو ایوانکوویچ را نگران نموده. آنقدر که آینده فوتبال مان را در خطر می بیند: با روند فعلی، من آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی بیند. سال جاری دو تیم از لیگ دسته اول کنار کشیدند و خبرهای مربوط به بی پولی باشگاه های دسته اولی برای همه عادی شده است. حتی برخی از تیم ها تا آنجا که من می دانم بدون پرداخت حقوق از بازیکنان شان استفاده می نمایند. این روند قطعا ادامه دار نخواهد بود چرا که انگیزه بازیکنانی که برای پیشرفت و آینده این وضعیت را تحمل می نمایند، خیلی زود به اتمام می رسد.

در ادامه، مرد کروات به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره می نماید: در همه جای جهان جهت کسب درآمد فوتبال دریافت حق پخش تلویزیون است. مثلا در انگلیس علت تراکم این تعداد بازیکن خوب و مربی بزرگ موضوع درآمد سرسام آور از فروش بازی ها در تلویزیون است که فکر می کنم چند برابر همه باشگاه های دیگر اروپا باشد. وقتی شما پول به اندازه کافی داشته باشید و افرادی هم در فوتبال باشند که بتوانند این پول را هزینه نمایند، توسعه از راه می رسد اما این موضوع در فوتبال ایران متوقف شده. در حالی که به نظر من در حال حاضر حیاتی ترین موضوع برای همه کسانی است که به نحوی به فوتبال مرتبط هستند.

و بعد دوباره از خطری می گوید که فوتبال ایران را دوره نموده: پیش بینی من این است که با ادامه وضع فعلی، فوتبال ایران آماتور گردد چون بسیاری از باشگاه ها حتی دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال توان پرداخت ندارند. مخارج بالاتر از درآمدی است که این دو باشگاه به وسیله اسپانسر به دست می آورند. اگر شرایط فعلی تغییر نکند، این تفاوت بین درآمد و مخارج تاثیر منفی وحشتناکی بر فوتبال ایران می گذارد.

11 - 270

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18237

به "هشدار برانکو به فوتبال ایران: دوباره آماتور می شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار برانکو به فوتبال ایران: دوباره آماتور می شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید