کشتی گیران المپیکی ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی المپیک جوانان در رشته کشتی فرنگی با مصاف مدعیان پنج وزن 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم و در کشتی آزاد با حضور مدعیان پنج وزن 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

کشتی گیران المپیکی ایران حریفان خود را شناختند

در این رقابت ها که روزهای 20 تا 22 مهرماه در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار می گردد هر کشور در هر رشته آزاد و فرنگی تنها 2 سهمیه دارد که شامل دارندگان مدال طلای رقابت های قاره ای می گردد.

امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم فرنگی کاران کشورمان که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند، سهمیه حضور در این رقابت ها را بدست آوردند.

البته تیم کشتی آزاد در سه وزن 65، 80 و 110 کیلوگرم صاحب مدال طلای آسیا و موفق به کسب سهمیه شد که 2 وزن توسط کادر فنی برای حضور در این رقابت ها معرفی شدند. محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 110 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در بازی های المپیک جوانان آرژانتین خواهند بود.

در این رقابت ها در کشتی فرنگی و در وزن 45 کیلوگرم نمایندگان ایران، هندوراس، مصر، اکوادور، بلغارستان و ترکمنستان، در وزن 92 کیلوگرم کشتی گیران ایران، مصر، برزیل، روسیه، ترکیه و ساموآ و در کشتی آزاد در وزن 65 کیلوگرم نمایندگان نیوزلند، مصر، ایران، آمریکا، آذربایجان و پاکستان و در وزن 110 کیلوگرم کشتی گیران مصر، ایران، مکزیک، روسیه، مقدونیه و استرالیا به میدان می روند.

با توجه به قوانین اتحادیه جهانی کشتی مسابقات در اوزانی که 6 نفر حضور دارند به صورت جدول نوردیک برگزار می گردد و مسابقات هر وزن در 2 گروه 3 نفره برگزار خواهد شد. مرحله نیمه نهایی نیز به صورت ضربدری بین نفرات اول و دوم هر گروه انجام و نفرات برنده راهی دیدار فینال می شوند. نفرات بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار می نمایند.

کشتی ایران در دو دوره قبلی المپیک جوانان در سال 2010 سنگاپور توسط مهران شیخی در کشتی آزاد مدال نقره و یوسف قادریان در کشتی فرنگی مدال برنز و در سال 2014 در نانجینگ چین توسط محمدرضا آقانیا و کرامت عبدولی در کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2926

به "کشتی گیران المپیکی ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران المپیکی ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید