افتتاح نیروگاه های جدید برق در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله سرگرمی، ناصر معینی مدیرعامل شرکت مدیریت فراوری برق استان آذربایجان شرقی، در مصاحبه با خبرنگاران، ابراز داشت: نیروگاه های استان آذربایجان شرقی در امسال با فراوری ظرفیت 100 درصد در مدار بودند و تا 15 مرداد حتی 17 درصد افزایش فراوری به نسبت سهیمه داشتیم که یک رکود بی سابقه محسوب می گردد.

افتتاح نیروگاه های جدید برق در آذربایجان شرقی

وی با اشاره به اینکه نیروگاه های استان آذربایجان شرقی شامل نیروگاه های سهند بناب، تبریز، صوفیان و اردبیل است، گفت: امسال یک ساعت نیز به علت عدم فراوری، خاموشی نداشتیم و امیدواریم تا 15 شهریور با 20 درصد افزایش فراوری، رکورد جدیدی رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت برق استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سیاست های وزرات نیرو بر افزایش فراوری برق است، گفت: نیروگاه های جدیدی در استان آذربایجان شرقی برنامه ریزی گردیده که در نیمه دوم امسال کلنگ زنی می گردد، نیروگاه های خصوصی نیز در شهرهای جلفا و هریس در حال نصب است که یک واحد آن تا سرانجام امسال بر روی مدار خواهد آمد.

معینی با بیان اینکه صرفه جویی حتی در مصرف یک لامپ نیز دارای اهمیت است، بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، تمهیداتی در نظر گرفته شد از جمله آن ها کاهش مدت زمان تعمیرات اضطراری بود تا شاهد خاموشی نیروگاه ها نباشیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1234

به "افتتاح نیروگاه های جدید برق در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نیروگاه های جدید برق در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید