فوتبال دنیا، حضور ناینگولان مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر ممکن است مصاف این تیم با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

فوتبال دنیا، حضور ناینگولان مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگاران، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اینتر در دربی دلامادونینا اگرچه دستاورد شیرین و بزرگی برای تیم تحت راهنمایی لوچانو اسپالتی داشت اما به بهای از دست دادن یکی از مهره های کلیدی این تیم تمام شد.

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی در این بازی از ناحیه قوزک دچار کشیدگی شده است و گفته می گردد که بعید است او بتواند به بازی چهارشنبه شب مقابل بارسلونا برسد.

هافبک سابق رم پس از برخوردی که با لوکاس بیگلیا داشت دچار مصدومیت شد و با اینکه کوشش کرد به بازی ادامه دهد در نهایت مجبور به ترک میدان شد. اسپالتی: تعیین بود که اینتر بهتر از میلان است، پیروزی و تمجید حق مردان من بود

گزارش های اولیه حاکی از کشیدگی قوزک پای این هافبک بلژیکی دارند اما هنوز معاینات بیشتری باید روی او صورت بگیرد تا میزان دقیق مصدومیتش تعیین گردد، اگرچه با توجه به زمان اندک باقیمانده تا بازی تیم های فوتبال اینتر و بارسلونا احتمال آماده شدن او کم است.

به این ترتیب به نظر می رسد که پس از لیونل مسی، ستاره بارسلونا که به دلیل شکستن دستش هر دو بازی رفت و برگشت تیمش مقابل اینتر را از دست داد، این بازی یک غایب مهم دیگر هم خواهد داشت.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5027

به "فوتبال دنیا، حضور ناینگولان مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حضور ناینگولان مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید